söndag 29 april 2012

Födelsedag!

Idag fyller Jonas 27 år! Dagen började med att jag och Sixten, eller egentligen mest jag, sjöng för Jonas och gratulerade honom med presenter på sängen. Jonas köpte för några veckor sedan en ny kamera så vi var med och sponsrade den. Lite nya underkläder behövdes också så det fyllde vi på i garderoben.
Dagen idag kommer att vara ganska lugn då Sixten dragit på sig en förkylning som heter duga. Det har varit på gång ganska lång tid men inatt bröt det ut på riktigt. Inget roligt alls när han hostar, nyser och är så täppt att det är svårt att ligga ner. Känns alldeles för tidigt för honom att få det så hönsmamman (jag) är helt övertygad om att det kommer bli värre och värre.
Födelsedagsbarnet ägnar sig åt att rensa ogräs och jag väntar på att min jobbarkompis och vän Maria ska komma förbi en sväng och hälsa på. Vi får se om Jonas vill ha något speciellt till fika idag, får passa på att komma igång med min bakning nu igen.
Om vädret tillåter blir det förhoppningsvis lite grillning i eftermiddag och mys. Jonas är ledig imorgon så vi har långhelg ihop. Är så skönt att ha honom hemma och Sixten fullkomligt älskar sin pappa. De kan sitta och titta på varandra i en evighet!
Hoppas att ni har en härlig söndag!

Grattis till vår underbara man/pappa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar