onsdag 2 maj 2012

1 månad!

Idag den 2 maj så fyller Sixten 1 månad. Tiden går så otroligt fort och jag måste säga att jag älskar att vara mamma till vår lilla goding. Allt som dagarna går så händer det massor med nya saker. Sixten börjar bli mer bestämd och gråter gärna när inte maten levereras direkt. Han blir mer och mer uppmärksam och följsam med blicken och reagerar på olika personer och ljud. Han har också små söta ljud för sig och gosar gärna med högra örat när han är trött.

Dagen har till största del spenderats utomhus. Lite efter nio mötte jag upp Linda och Molle får en promenad. Vi mellanlandande sedan hemma för lite matning av barnen, för att sedan träffa Petra och Charlie. Vi tog oss sedan till fornbyn där vi åt rostbiff och potatissallad, väldigt gott och mysigt. I det här vädret kan man inte göra annat än njuta av sol och vår.
När Jonas kom hem var det dags att ge sig ut på promenad igen för att hämta bilen som varit på service. Det känns i mina ben nu måste jag säga men Sixten trivs så bra i vagnen och av att vara ute. Hoppas på att det blir lika fint imorgon!

KÄRLEK!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar