lördag 5 maj 2012

Underbara helg!

Äntligen är det helg igen och vi njuter för fullt. Sixten valde att vakna pigg redan klockan 7 idag så det var bara att starta lördagsmyset. Efter ett gott förmiddagsbad är vi nu påväg mot Skövde. Sixten behöver nys pyjamaser och jag ska köpa på mig lite nytt smink. Jag använder nästan uteslutande make Up stores smink. Tycker att det håller väldigt bra och är bra för hyn. Det var egentligen efter bröllopet eller i samband med det som jag började använda det då hon som gjorde brudsminkningen hade de produkterna. Tyvärr finns make Up store bara i Skövde så vi får ta en liten tur. Lite senare i eftermiddag är vi bjudna på lunch hos mina föräldrar, ska bli väldigt mysigt! Ikväll är det hockey på schemat såklart och om vädret håller i sig blir det förhoppningsvis grillning. Hoppas att ni har en härlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar