lördag 6 augusti 2011

Bloggpaus!

Har efter en lång bloggpaus nu hittat tillbaka hit till min blogg. Mitt uppe i all bröllopsplanering och jobb hann jag inte med att blogga helt enkelt men nu när vardagen börjar komma tillbaka är det roligt att börja igen.

Sedan jag skrev senast har det hänt en massa roliga saker. Den 18 juni blev jag fru Uppling på den mest fantastiska dagen i mitt liv. Allt var perfekt! Vi har sedan varit iväg på semester där smögen, Stockholm, Malmö/Köpenhamn och Göteborg varit några av de ställen vi besökt!

Hoppas att ni fortfarande vill kika in på min blogg som
Nu får handla mer om livet som det är nu, resor och självklart bakning!!

Hej så länge!

2 kommentarer:

  1. Roligt att du är tillbaka :)

    SvaraRadera
  2. Jippi :)

    Det blev ett regnställ från Cubus faktiskt, verkligen otippat men jättefint. Kollade i varenda affär men fanns bara i störa storlekar.

    SvaraRadera