torsdag 18 augusti 2011

Höstens trender!

Idag fick jag min första prenumeration av Elle i brevlådan. Denna månadens nummer innehöll allt om höstens mode och det är alltid lika roligt att vara uppdaterad. Jag har hunnit kika lite grann i den och det finns både riktigt intressanta kläder men också sådant jag aldrig skulle ta på mig. Spetsen håller fortfarande i och det tycker jag är fint och romantiskt. Simona Barbieri hade mycket fint som jag kan tänka mig att ha på mig till vardags. Det är det som ibland är lite tråkigt med mode tidningar, just att de enbart är anpassade till catwalken. Kan inte påstå att jag skulle gå i en stor pälsmössa med kombinationen minishorts och linne, men men mode är mode!
Jag väntar i alla fall på ett paket från H&M som borde anlända vilken dag som helst. Det är alltid lika roligt när påsen med kläder kommer. Tyvärr är det ofta så att det inte passar men när man bor i en sådan liten stad som vi gör är utbutet inte så stort i närliggande städer heller så då är shopping på nätet ett bra alternativ.

Idag har jag hunnit med en mysig fika med Linda på stan, alltid lika roligt att få prata av sig och bara umgås.

Snart är det helg!



Härlig läsning!



SIMONA BARBIERI



2 kommentarer:

  1. kul!! Alltid roligt att kika igenom höstens nya trender ;) kram

    SvaraRadera
  2. Tack för en mysig fika- och pratstund. Det får vi göra om väldigt snart igen!

    SvaraRadera