måndag 11 april 2011

Bröllopsresa!

Jag och Jonas har spenderat kvällen med att prata om vart vi vill åka på bröllopsresa! Jag kan tänka mig allt från Hawaii, Kuba, Kenya, Nya Zeeland till new york! Skulle nog vilja åka till massa olika länder och städer och bara få uppleva! Det är verkligen roligt att sitta och prata om vad man vill ha för sorts resa och både jag och Jonas kom fram till att Kos eller Ibiza kanske inte var ett bra alternativ. New york hade verkligen varit en dröm men det kostar en hel del. Samtidigt är det bröllopsresa och då ska man inte snåla! Ligga på stranden är inte alls vår grej utan se och uppleva!

Har ni några förslag? Lämna gärna en kommentar!

2 kommentarer:

  1. Korsika kanske skulle vara något :) jag och Martin hade bokat en resa dit förra sommaren men vi hade bokat med framtidsresor och tack vare att dom klanta sig med bokningen.. så strunta vi i det :/ men är fortfarande ett land jag kan tänka mig att åka till. Är tydligen känt för sina vita sandstränder och naturen i sig men sen beror det väl sig på vilken sida man väljer att åka till. tror det kan passa som bröllopsresa ;)

    SvaraRadera
  2. Hej! Det är kul att följa din blogg med allt bröllopsfix, längtar tillbaka för egen del, det är redan två år sen i sommar som jag och Jesper gifte oss.
    Läste nu om bröllopsresa i alla fall och kan säga så mycket som att New York är helt outstanding. Vi åkte i november efter julibröllop först en vecka till NY och sen åkte vi ner till orlando, tog en lyxkryssare därifrån ut i karibien i en vecka! Helt fantastisk bröllopsresa. Såg att ni inte va mycket för sol o bad, men New York får man inte missa. Och som du skrev så är det ju på bröllopsresan man kan lägga lite mer pengar!!! Ha det kanon och lucka till med allt! Hälsningar Emma Bankemyhr (Owemyhr)

    SvaraRadera