torsdag 21 april 2011

Härliga skärtorsdag!

Nu är skärtorsdagen och påskledigheten här på riktigt. Ska jag vara helt ärlig är faktiskt påsken min favorithögtid. Inte för allt det gula och äggens skull men jag tycker den är vacker på något sätt. Den visar också att våren är påväg och det är den verkligen här hemma. Idag var jag, Petra och Linda uppe på kullen och kikade på festlokalen, provade dukningen och ställde upp bord. Var så skönt att få det gjort. Där uppe hade verkligen våren kommit igång och jag hoppas att det är lika vackert och soligt i Juni som det var idag. Vi passade även på att ta en liten picknick med kaffe, bullar och kakor, så mysigt! Väl hemma igen blev det städning och sedanen biltur till Skövde för att kika på ny bil men utan resultat idag.
Ikväll är det mys på schemat!

Hoppas att ni alla har en mysig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar