lördag 30 april 2011

Underbara, underbara bröllop!

Vilket otroligt vackert bröllop det var i London igår och vad jag hade önskat att jag hade varit där. Hann se lite grann av vigseln under rasten på jobbet igår och sedan kikade jag på svt play. Hon var så vacker Kate och så elegant, helt omöjligt för en annan att leva upp till. När hon gick in i kyrkan kunde jag inte låta bli att tänka på vår dag och att det inte alls är långt kvar, jag längtar!
Just nu är mycket fokus på smycken, har väldigt svårt för det. Ska iväg till Göteborg nästa helg för att prova klänningen och då vore det skönt att ha det klart så man kan matcha. Funderar lite på att kika en sväng där på stan innan provningen och då förhoppningsvis hitta något som passar ihop. En av mina bästa vänner Lollo ska gifta sig 3 veckor efter oss och vi hittade våra brudklänningar i samma butik samtidigt. Hon var så vacker och det är så roligt att vi gifter oss med bara dagar mellan. 

Hoppas att ni har en mysig Valborg, här blir det grillat och mys!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar