torsdag 14 april 2011

There and back again!

Idag har jag haft en väldigt produktiv dag. Har hunnit:

  • Jobba
  • Bokat synundersökning (kanske behöver glasögon)
  • Göra slingor, blev väldigt bra!
  • Städa
  • Varit ute och gått med Jonas
  • Bakat Cupcakes till Jonas som har fika på sitt jobb imorgon
  • SM final i hockey. FBK!

Kände när jag städade att jag verkligen försummat mitt hem det senaste. Allt fokus har legat på bröllopet och jobb så det kändes väldigt skönt att få göra ett ordentligt  röj här hemma. I helgen hoppas jag på att kunna köpa lite blommor att plantera på balkongen. Har en murgröna som överlevt två vintrar så den får sitta kvar men annars behövs det lite färg. De balkongmöblerna vi har är väldigt tråkiga och slitna men de får duga nu innan sommaren kör igång på riktigt. Måste säga att jag älskar våren, är en helt fantastisk årstid!

Nu väntar hockey, som sann Karlstadstös så håller vi alla tummar för färjestad! SM guld 2011!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar