tisdag 19 april 2011

Nya glasögon och shopping!

Idag har jag varit på en välbehövlig synundersökning. Visade sig att jag blivit lite närsynt och behövde därför byta. Att byta glasögon är alltid ett stort företag för mig eftersom jag och glasögonbågar inte alls kommer bra överens. För mig gäller det nästan att hitta de som är minst fula istället för de snyggaste. Jag passar inte alls i glasögon och det är ganska tråkigt eftersom det är en snygg accessoar, men samtidigt så behöver jag dem så är det bara att köra på.  Hittade ett par från Prada som jag gillade och som satt snyggt så jag är ändå ganska nöjd.
Innan undersökningen mellanlandade jag hos Linda eftersom jag hade glömt min nyckel hemma, mysigt att bara sitta och prata. Rabattkupongerna från möhippan gällde även i andra butiker i Skövde så vi åkte, efter jag hittat glasögon, dit för att kika en sväng efter underkläder till bröllopet. Det är ju inget som syns men samtidigt vill man inte ha HM när man gifter sig så vi lyckades få tag på allt och även hålla budgeten. Blev även en god body lotion från Body Shop, älskar deras mangodoft! Tack för hjälpen Linda!


Hoppas att ni alla har en mysig kväll!

1 kommentar:

  1. Åh är det de glasögonen? Ser riktigt fina ut. Tack för att jag fick följa med :)

    SvaraRadera