tisdag 26 april 2011

Nu händer det grejer!

Har precis kikat på 4 bröllop som går på tv4. Roligt att se hur olika vi brudar ändå är och kul att få inspiration! Under påskhelgen har vi hunnit med en väldans massa:

Bordsplacering
Räknat ut hur mycket alkohol som går åt
Ullared
IKEA
Jonas har köpt skor!!!
Fått in alla anmälningar
Fick göra om bordsplaceringen, hade inte räknat med att så många ville komma :)
Fick räkna om alkoholåtgången
Gjort vigselprogram
Kikat på smycken
Beskrivning av alla gäster

Efter vårt besök på Ullared och IKEA är nu vår klädkammare full med saker. Mitt största problem just nu är var jag ska göra av bröllopsklänningen, här hemma får den inte plats. Någon bra idé?
Stackars Jonas har gått och blivit sjuk och när killar är sjuka så är de ju näst intill döende ;) Han kom på igår att man faktiskt kan bli sjuk även på bröllopet och det skulle ju vara fruktansvärt, vad gör man då?!

Positiva tankar, man kan ju också vara frisk ;)

5 kommentarer:

  1. Han såg inte stark ut på jobbet, så vi skickade hem honom;) Ullareds resan tog slut på honom sa han;)

    SvaraRadera
  2. Hittade han skor när ni var i Ullared? Beskrivning av gäster, I like it!

    SvaraRadera
  3. Oj oj oj.. Jag känner mig inte stressad förän jag läser hur det går för er. Hämntat klänningen alltså! Det gör jag också snart :) Fortfarande på jakt efter röda skor. Säg till om du ser några! Kommer till Skara i helgen, ska träffa dig far på söndag. Är ni hemma och kan ses lite någon gång?

    SvaraRadera
  4. Vilket kap ni måste gjort! Måste kännas riktigt bra!

    SvaraRadera