torsdag 3 mars 2011

Färdigstädat!

Helt underbart nu är det färdigstädat här hemma. Blev absolut ingen storstädning men har iaf dammat, dammsugit och gjort rent kök och toalett. Måste säga att jag har en oerhört hjälpsam sambo. Direkt när han kom hem från jobbet fixade han fram rengöringsmedel till toan och körde igång. Här hemma är det Jonas som ansvarar för tvättning och diskning och jag för städningen. Inget som vi egentligen delat upp men jag är riktigt dålig på både tvätt och disk så det föll sig ganska bra. I ärlighetens namn är han mycket mer ordningsam än vad jag är. Har en tendens att sprida saker runt mig som jag sedan inte hittar, hihi.
Nu blir det en kvällspromenad innan vi bänkar oss i soffan, hoppas lägga ut lite förslag på håruppsättningar ikväll!

Hej så länge!

(Bild från Mique´s nätbutik)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar