måndag 14 mars 2011

Sen uppdatering!

Blir en sen uppdatering i bloggen idag. Har varit fullt upp hela dagen så det har inte legat högst på prioriteringslistan idag, förlåt.


Nu är Jonas bänkad vid sitt cod och jag ligger gott i soffan och surfar runt lite. Försökte lyssna på esc bidragen som släpptes idag men you tube verkar vara överbelastat på just de sidorna och bara buffrar. Alltid spännande att höra dem innan, framförallt för mig som är en riktig eurovision nörd! Är totalt förälskad i det, är årets absolut bästa tv program som jag verkligen ser fram emot så nu är det bara att börja räkna ner till den 10, 14 och 14 maj! Hade helst av allt velat vara där men det blir mys med tjejerna och det går precis lika bra!

1 kommentar:

  1. Tack! :) Ja det gör jag! Idag blev det bara hjärtan men min mamma och jag gör i form av änglar / grisar mm :)

    SvaraRadera