onsdag 9 mars 2011

Helt fel färg!

Kan konstatera att mitt hår nu har ändrat nyans till något som mest liknar en blekgul nyans. Nästa klipp och färgning är planerad till slutet av mars så det känns skönt att inte behöva vänta allt för länge. Om jag får ha min absoluta drömfärg så är det ljust solblekt hår. Är ganska svårt att få till men min frisör har lyckats riktigt bra ändå. Mycket handlar också om att ha hand om och vårda håret på bästa sätt. Mina absoluta favoriter är Kérastase Résistance Bain de Forces serie med shampoo, balsam och värmeskydd. Luktar helt otroligt och gör håret väldigt mjukt och hållbart. Problemet är bara att de kostar en hel del och det känns inte som någon vits att köpa om man inte kan köpa allt på en gång. Så vet ni någon bra hemsida med billiga priser tar jag tacksamt emot tips!    
L´Oréals silvershampo är också det ett måste för håret, fräschar upp och behåller den nyfärgade känslan. Behöver definitivt fylla på förrådet!

Får ge mig ut på jakt helt enkelt!


1 kommentar: