måndag 21 mars 2011

Trött ikväll...

Har precis suttit och gått igenom alla gamla papper och räkningar, roligt måndagsnöje. Ska unna mig och surfa runt lite nu och kika på frisyrer. Ska iväg och klippa mig nästa tisdag och prata igenom frisyr så det känns bra att vara förberedd. Fick en fråga häromdagen om jag ska ha slöja. Tycker det är väldigt vackert men det passar inte riktigt mig. För att ha slöja känns det som det krävs en ganska stram uppsättning, vilket jag inte passar i. Men det är väldigt fint på andra och hade jag haft en egen skulle den nog vara i samma stil som Victorias som var så vacker! Funderar istället på något hårsmycke eller tiara men då måste jag bestämma hur jag ska ha håret först... många val men det är bara att bestämma sig och köra på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar