söndag 20 mars 2011

Myskväll blev bröllopsplanering

Vår lilla myskväll utvecklades ganska snabbt till bröllopsplanering från min sida. Jonas ville gärna spela lite så det fick han och jag gav mig åter igen in i bröllopsvärlden. Undrar vad jag ska göra när bröllopet är över?! Kanske byta bransch och bli weddingplanner ;)
Har köpt ett par skor som jag beställde från brandos, var först tveksam men med hjälp från min superstylist Moa så blev det de rätta och jag är så glad. Har sedan ordnat smycken, mailat brudbutiken om underkjol och mailat firman vi ska hyra dukar osv. Härligt när man kan vara så produktiv!
Nu ska jag och Jonas snart sätta oss och fylla i boken "vårt bröllop". Ska bli mysigt!

Natti natti till er!

4 kommentarer:

  1. Hej!

    Nej, jag vill inte bli blond men jag vill bli ljusbrun. Har haft riktigt mörkt sista tiden och skulle vilja ha det lite mer brun/honung. Om det makes any sense. :-)

    SvaraRadera
  2. Vad kul att skorna blev bra ändå :)

    SvaraRadera