måndag 7 mars 2011

Underbara, underbara säng!

Är så trött just nu att jag skulle kunna somna stående. Drack kaffe för snart en timma sedan men det tycktes inte hjälpa, så nu sitter jag i sängen och bara längtar efter att få somna. Jonas sitter bänkad vid sitt black ops med killarna så jag har tvn i sovrummet alldeles för mig själv.
Hade otur när jag skulle ringa riksarkivet för de stängde bara några minuter innan så jag får göra ett nytt försök imorgon. Tänk så svårt det ska vara att byta namn, kanske lättare att behålla det man har?! Har iaf varit kontakt med guldsmeden som gav mig bra besked så nu är det bara att ta sig till Göteborg någon bra dag framöver. Känns nästan som att man bor där för vi har varit där så mycket det senaste, men det gör ingenting för jag tycker verkligen om den staden. Allt vatten, mysiga caféer och restauranger och framförallt att det alltid finns något att göra. Här hemma är utbudet inte jättestort men det har samtidigt sin charm också. Det tar ca 1 1/2 h att ta sig till storstan och det känns ganska lagom.

Nu väntar drömmarnas land!
Sov Gott!

(Skulle gärna ha de här från Zara Home, Gillian. Finns på Ellos för 600 ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar