tisdag 1 mars 2011

SPA!

Har en väldig lust att åka på spa just nu. Satt och kikade igenom mina kort och hittade några från förra årets spahelg i Sunne. Vi avslutade vår semester tillsammans med mina föräldrar på Selma spa i Sunne och det var verkligen helt underbart. Allt från middag till behandlingar ingick och man kände sig nästan som en prinsessa.
Hade gärna åkt iväg med tjejerna en helg någon gång i vår för avkoppling och mys på något härligt spa men jag tror att min plånbok hade vänt sig ut och in då. Får spara in på sådana upplevelser den här våren men det är det värt. Samtidigt hade man nog behövt det fram i slutet av maj när all stress kryper på, får kanske fundera på det ändå.

4 kommentarer:

  1. Jag vill med! Vi får se till att åka och bada någon dag so vi får en liten annorlunda känsla i kroppen i alla fall!

    SvaraRadera
  2. Jag vill!!!!!!!! Snälla snälla snälla ;)

    SvaraRadera
  3. Såklart vi måste fixa, vi bloggare måste ju kunna prata med varandra också ;) En bloggfika vore trevlig också!

    SvaraRadera
  4. Ja precis, Jonas är bänkad i soffan sedan jag kom hem ;)

    SvaraRadera