fredag 11 mars 2011

Goda cupcakes!


Till Petras baby shower så bakade jag och Linda igår riktigt smarriga cupcakes. Att baka är bland det roligaste jag vet. Under tiden är det fullkomligt kaos men det är så härligt att göra något som ger ett så gott resultat och som uppskattas av andra. Som tur är tycker jag själva bakningen är roligare än att äta det och det är positivt när man försöker tappa några kilon. Så orättvist bara att Jonas kan äta nästan vad som helst, röra på sig några gånger i veckan och gå ner massor direkt. Själv får man slita på gymmet och långsamt ser hur vågen eventuellt rör på sig, nej det är inte rättvist. Får se till att baka lite extra så vi hamnar på samma nivå.
I eftermiddag kommer mamma och pappa förbi en sväng och lämnar mitt piano och sedan ska Jonas prova sina kläder till bröllopet. Ska bli så spännande, han är så fin i sådana kläder!
Skulle ha varit på den bästa spinningen i veckan i eftermiddag men får skippa det idag och mår inte jättebra så då satsar vi på söndag istället!

Ha en mysig fredag!

2 kommentarer:

  1. O jag städa :)

    SvaraRadera
  2. Det gjorde ni riktigt riktigt bra!! Godaste cupcakesen jag någonsin ätit! Tack för en superkväll!!

    Sjögren?!? Jag trodde att eftenamnet började på U ?! ;)

    SvaraRadera